Princetonplein Muziekfestijn

Muzikaal talent gezocht / In search for musical talents

AANKONDIGING

aan alle studenten en medewerkers van het departement Natuurkunde en de aangrenzende instituten.

(see also the very brief summary in English at the bottom)

Het muzikale talent onder de medewerkers en studenten van het departement Natuurkunde is zeer groot. Al meer dan 25 jaar is dat te horen op het Princetonplein Muziekfestijn. Vorige twee jaren ging helaas niet door vanwege COVID. Maar nu gaan we er toch vanuit dat het doorgaat. Dus zoeken we weer naar enthousiaste muzikanten, zowel onder het bekende talent als juist ook onder degenen die nog niet eerder meededen met het Princetonplein Muziekfestijn, voor deelname aan het:

26e Princetonplein Muziekfestijn

15 december 2022, 15.30 uur

Met aansluitend de

Departementale Kerstborrel

Dus: bespeelt u een instrument of verheft u graag uw zangstem, in ensemble of solo, meldt u dan aan bij ondergetekenden via Science.NS.MuzFes@uu.nl. Het muzikale genre (jazz, barok, blues, romantisch, country, minimal, rock, klassiek etc.) is daarbij minder belangrijk dan uw enthousiasme. Per optreden is maximaal 10 minuten beschikbaar.

Is uw belangstelling gewekt, of kent u (andere) potentiële deelnemers binnen het departement of in aangrenzende instituten, laat het ons weten!  Ook als je muzikanten zoekt om mee te musiceren, kun je dat aan ons doorgeven. Maar bovenal: kom eind december in ieder geval (weer) luisteren naar de muzikale verrichtingen van uw collega’s en medestudenten!

Het organiserend comité – te bereiken via Science.NS.MuzFes@uu.nl

Joshua Peeters en Rudi Borkus

—————-

Last two years we didn’t have a Princetonplein Muziekfestijn due to COVID. But we are positively optimistic that this year we will be able to listen to all kind of musical performances again. December the 15th  we will organize for the 26th time  the Princetonplein Muziekfestijn if all goes well. If you play an instrument or like to sing, take your chance and perform, alone or together with other students or colleagues.

If you are interested or you know potential musicians for this event, please contact us at Science.NS.Muzfes@uu.nl. If you’d like to perform, but need another musician, please let us know and perhaps we can help you find a musical partner. We welcome all musical genres, but performances are limited to 10 minutes at most.